Domácí limonády: Zaručený zisk i spokojený zákazník


Během posledních let zažívají limonády, zvláště ty přírodní, ovocné, opravdový boom. Na nápojovém lístku restaurací tak tvoří prakticky nepostradatelnou položku. Podle průzkumu dnes polovina restaurací nabízí točenou limonádu, každá čtvrtá má pak v nabídce i domácí.

Stejně jako limonád přibývají i příchutě, výjimkou dnes není např. dýňová, švestková nebo mateřídouška. Obliba limonád tak pro kavárny i restaurace představuje zaručený zisk i spokojeného zákazníka. I tak je třeba mít se na pozoru, ne všechno zlato se totiž stejně třpytí. Podle Senior Brand Managera společnosti PepsiCo Michala Šlechty „se z domácích limonád stal marketingový pojem, který každý využívá po svém, některé jsou kvalitní, jiné ne.“

Nicméně nabídkou i několika druhů domácích limonád restauratéři, zvláště v horkých letních měsících, určitě neprohloupí.

Trendům v pohostinství se i letos bude věnovat KONGRES FOR GASTRO & HOTEL. Registrujte se již dnes.

 

Zdroj: MF DNES