Zvládnutí krize očima Dotykačky


Společnost Dotykačka byla partnerem letošního KONGRESU FOR GASTRO & HOTEL, kdy její zástupce Vladimír Sirotek přednesl zajímavý vhled do vývoje české gastronomie. Jaké jsou nejdůležitější kroky, díky kterým lépe zvládnete krizi spojenou s covidem nebo inflací a skokovým nárůstem cen?

Zaprvé přijímejte platby kartou. Stále více lidí u sebe již nenosí hotovost, proto váš zákazník ocení, když u vás najde možnost platit všemi moderními způsoby (kartou, mobilem, hodinkami, QR kódem). Dále můžete ušetřit na poplatcích za pokladnu, kdy vám může terminál od Dotykačky snížit náklady až o několik tisíc korun. Také se nebojte říci si o spropitné chytrým způsobem hned v terminálu. U bezhotovostních plateb se výše spropitného pohybuje až mezi 5-8 procenty.

Terminály od Dotykačky mohou sloužit také jako chytrý číšník, což je v době nedostatku personálu velkou výhodou. Chytrý pokladní systém vám dokáže zanalyzovat, co se vám vyplácí a kde o své peníze přicházíte. Pohlídá skladové zásoby nebo vyhodnotí jednotlivé směny zaměstnanců. Více na www.dotykacka.cz.